en intervention...

Beroende, besatthet kommer i alla former.
Beroende finns i alkohol, droger cigaretter unt so weiter.
Besatthet kommer väl främst i form av killar/pojkvän

En vän till mig, ofrivilligt singel vill väldigt gärna ha en partner. Stort fokus på det från hennes sida.

Idag som alla andra har vi samma rutin, vi ser något på tv, idag var det idol, sedan blir det  några avsnitt av sex and the city tills jag somnat på soffan.

Idag insåg jag att Sex and the city är det stora problemet för henne. Det är ren propaganda, ren cynism över hur svårt det är att hitta en partner. i NEW YORK, förstå hur hon känner för att hitta den rätta bara inom länet då.

Inte undra på att min vän är skeptisk om att hitta den rätte och inte hjälper det när jag är på tjocken, andra vännen gifte sig. Hon får större panik för varje dag känns det som.

Det är alltså dags för en intervention, för er som inte vet vad en intervention är så är det att man tar tag i personen och försöker få denne att förstå problemet med sitt beroende eller besatthet. 
Summan av detta blir alltså att jag tar bort sex and the city från henne. Det är som gift för henne och jag tror hon blir mer hoppfull om att hitta den rätte utan SATC.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0