Drama...

Vilken dag det har varit.

Halv 10 var deadline för att vara på djursjukhuset!

Drama 1. Lite innan jag ska åka kommer jag på att jag måste äta frulle. Gör havregrynsgröt, och sitter och käkar. Får något skal eller vad man ska kalla det, och får kväljningar. Håller på att spy i diskhon, tårarna bara rinner och det är då jag tackar att jag iaf inte sminkade mig.

Drama 2: De håller på att asfaltera om i norrliden, så bussen är om möjligt ännu senare än vanligt. Så missar nästa buss som ska ta mej något närmare busshållsplatsen. Bara köpa mig en nybakad kanelbulle, en festis och hoppa in i en taxi. 70 kr, för typ 1,63 km lång resa! Suck!

Drama 3: När jag kommer ut från sjukhuset så måste jag egentligen gå en rätt bra bit, men när jag går så kommer en buss som sparar mig både tid och energi. Är ca 25-30 m från närmaste busshållsplats så jag springer (små joggar) och vinkar så att bussen ska stanna. stannar han? NEEEEJ! Ger han fingret och börjar svära alla möjliga sorters ramsor! Som tur är kommer ca 4 min senare en annan buss så jag slipper gå.

usch vilken dag!

Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Vad fort tiden går! När är du beräknad då :)? Ärsch, det är ingen fara :D Jag gick upp 19kg när jag väntade Melker :)

2009-09-18 @ 12:37:07
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Mamma

Din stackare, man blir trött av att bara läsa om allt som hänt dej idag =) Puss

2009-09-18 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0