dubbeldäckare, and it hasn't stopped yet

Idag har jag äntligen köpt mej en BH.

Hade egentligen velat visa er en före och efter bild. Men då hade R blivit vansinnig eftersom jag visar typ halva bröstvårtan med mina gamla BH:ar ;)

Nu istället har mina tuttar vuxit från 70 B till 75 DD.

De ni, här behövs inga 100.000 tusen för att göra tuttarna större, det räcker med att bli på tjocken.

Nu ska jag prova allt nytt jag köpt och sedan ska vi grilla för antagligen sista gången i år.
MUMS!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mamma

hahaha ja du och mia får jätte BOMBER och mina krymper mer och mer =)) Men inte fan har du 75 DD? Hur stor ska du i så fall bli när du har fött barn och har mjölk i tankarna hahaha puss på dej

2009-09-26 @ 19:37:45
Postat av: emle

joo ja har visst 75 DD =)

2009-09-26 @ 19:43:40
Postat av: mamma

jag funderar på att gå ner till A kupa

=( är väl för att jag tappat så mycket i vikt! Väger nu 57,1 kg till mina 1.69 cm...Men har börjat med sluta röka tab, så inom 14 dagar ska jag sluta, sen kommer bumlingmamman kanske åter...NOT!!! ha det bra tutt lisa hahaha

2009-09-26 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0