gårkvällen

Gutten morgen!

Okej här kommer en resume för kvällen.
Vi började med girls night med lite idol med lite snacks. Alltid mysigt!
Efter gick M och E hem och jag och Eve hängde framför tv:n i väntan på dirty dancing.

R kommer hem med hans kompis Micke, de är mystiska om att de ska åka iväg. Efter mycket om och men kommer de fram till att de ska se något race. Lite övertalning och lite inspelning av just Dirty dancing var vi iväg (tack boxer)

Precis när vi är framme, kommer typ 30 bilar, då är racet slut! haha! Tyckte jag var roligt!

För att ni nu ska förstå känslan så måste ni få bakgrunden. Det finns vissa människor i kalmar som har som helg nöje att hänga på antingen obs och maxi parkeringen, eller ikeas parkering. Töntar enligt mig. Vad gjorde vi efter det tror ni.
Jo vi hängde på dessa parkeringar.
Pinsamt!

Inte alls min grej, men det var lite roligt när vi tutade och fick igång halva parkeringen att också tuta ;)
Sen drar vi en Mc, fett slött och när vi kom till luckan så bad vi om en extra burgare bara för att se vad hon sa. Världens otrevligaste bitterfitta. Hon hade inte fått sig något på länge!
Vi skrattade gott, sen hem och nana kudden!

Helt okej fredag, idag ska de nog bli dirty på soffan (ja alltså filmen dirty dancing)

Pyss hej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahaha så jävla bra..vilken kväll =)

2009-09-19 @ 11:43:53
URL: http://evelinasollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0