kön eller inget kön

Har fått lite påtalningar om detta med könet på barnet.
Ibland frågar folk vad jag "vill ha om jag kunde välja"

Mitt svar Det spelar mig ingen roll. Ibland vill jag ha pojke, ibland flicka. Det går upp och ner.

Helst vill jag fortfarande bara ha ett barn i magen och att när pyret föds så är det friskt på alla sätt och vis!

Igår ringde den blivande gudmodern till vår bebis, och förmanade att jag absolut INTE fick beställa det här testet. Någon rättighet måste hon ju som gudmor.
Försöker förklara lite snällt att det bestämmer hon faktiskt inte. Människan svarar då att det är antingen det eller att hon får bestämma namnet på barnet.

Frågan är då, ska jag fråga om könet, eller ska jag hålla mig. Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: malin - mamma till emilia

du vet ju redan vad jag tycker! haha.. :)

2009-09-16 @ 11:09:30
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: yrsa

låt det bli en överraskning!

2009-09-16 @ 12:08:02
URL: http://ycha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0