magkänsla

Det här inlägget är för alla kvinnor som läser min blogg.

Jag är ingen vis kvinna på något sett, men under mina levnadsår (hela 24 år) har jag kommit fram till en sak.

Lita ALLTID på din magkänsla!

 

När jag tänker tillbaka på gamla killar jag varit ihop med, absolut inget fel på dom. Men vissa av dom har kanske inte behandlat mig på det sättet som jag iaf tycker att jag förtjänar. Ungoch dum brukar man kalla det.

Men killar har en jävla bra övertalningsförmåga, de kan vända och vrida allt så man till slut tror dom. Övertalningsförmåga samtidigt som vi tjejer är sååå godtrogna och lätt manipulerade


I efterhand har alltid magkänslan haft rätt, medan hjärtat har styrt.

Hade man haft kraften att stå emot hjärtat och gå efter sin magkänsla så hade jag inte tappat lika mycket tårar.



Däremot
måste jag ju säga att hade jag lyssnat på magkänslan, så hade jag nog aldrig träffat R, jag hade inte haft denna otroligt fina lägenhet och jag hade inte haft en bebis i min mage.


Så jag har ändå hjärtat att tacka för de liv jag har idag.


Men i fortsättningen kommer jag lyssna på magkänslan, den har aldrig fel!


Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar mina spanjorer :(

fan va sorligt de va när de åkte

Men vet du:):):)

vi åker ner till dom i februari och vi får bo hos dom.

egentligen va de meningen att vi skulle åka i höst och ha andra spanjorer för dom vi hade nu slutar skolan då så vi skulle ha haft andra , så är skitglad nu :D:D

2009-09-19 @ 12:56:22
URL: http://www.johannalewandowski.blogg.sei
Postat av: Anaj

Nu fick du en tår att trilla på min kind.Älskar dig...kram

2009-09-20 @ 22:21:09
Postat av: Anja

Hur kunde jag skriva Anaj????

2009-09-20 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0