oh no he didn't

Det blev ingen tv för svärmor. No suprise there...

R däremot har fått pengar och är då shopping sugen, (no suprise there)
 Efter lite suktande efter bland annat ett helt meningslöst grafikkort till datorn, ringer han. (låter helnöjd by the way)

Han: Nu har jag handlat för 1600.
Jag: Okej, vad köpte du? (vet inte riktigt vad jag ska tro)
Han: Jag köpte en sak till oss båda två.
Jag: ja det brukar låta så (han intalar sig ofta att det är för bådas skull han köper något) Vad blev det då?
Han: Sånna där elektroniska tandborstar
Jag (suckar inombords)

När han kommer hem så sätter han allt på laddning, grejerna har lcd skärm, med ned och uppräkning på hur länge man har borstat. Den ändrar hastighet och sättet att snurra beroende på vart i munnen jag ska borsta OCH den lyser rött om jag trycker för hårt.

Jag visste inte att de skulle vara så svårt att borsta. Än så länge är jag inte jätte imponerad, jag tänker ju på hur mycket väskor/skor/kläder jag skulle fått för 1600 kr.

Men jag ska faktiskt inte döma riktigt ännu, jag måste ju testa saken först! Så ikväll 22:30 kommer R och jag stå bredvid varandra och borsta som aldrig förr. Lita på det!

Han är sååå nöjd, ny skryter han för någon i telefonen också ;)

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: tekå

R e prylgalen.. och faan vilka dyra min kostade 300 kr å var en philips..

2009-09-24 @ 22:40:33
Postat av: Anna

hahhaha! jag håller med dig emle.. tänk va mycket kläder du hade kunnat köpa =)

2009-09-25 @ 12:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0