se hit alla tv dyrkare ;)

Alla som riktigt känner mej , vet exakt hur jag funkar.
Emmelie är.....

  • inte speciellt fina flickan, släpper väder, rätt ofta faktiskt
  • kan äta godis eller onyttigheter egentligen vilken tidpunkt som helst. Halv 5 på morgonen, jajemen choklad går ALLTID ner.
  • Sjukt ärlig, BRUTALT ärlig i vissa fall när det gäller mina vänner.
  • en bokmal, som läser mycket och SNABBT.
  • Jag kan vrida mina fötter i sjuka vinklar.

Men en av de absolut främsta, jag är ett tv serie freak.
sommaren kan sånna som jag lika gärna gå i ide eftersom ALLT tar paus mitt i sommaren.

Nu dock kan alla som jag läsa extra noga då det kommit ut premiärs datum för seriestarterna i USA

Här kommer dom, och vad bryr ni er om det tänker ni, men kan ni inte vänta med att allt kommer till sverige, så kan ni på denna sida se allt streamat. Slippa ladda ner och slippa vänta på att allt ska komma till sverige. Det mesta finns.

För min del är the middle det som lockar mej mest, ny serie som verkar väldigt rolig.

Tisdag 8 september
90210 (CW)
Melrose Place (CW)

Onsdag 9 september
Top Model (CW)

Torsdag 10 september
The Vampire Diaries (CW)
Supernatural (CW)

Måndag 14 september
One Tree Hill (CW)
Gossip Girl (CW)
The Jay Leno Show (NBC)

Onsdag 16 september
So You Think You Can Dance (Fox)
The Beautiful Life (CW)
Glee (Fox)

Torsdag 17 september
Survivor - Samoa (CBS)
Bones (Fox)
Parks and Recreation (NBC)
The Office (NBC)
Community (NBC)
Fringe (Fox)

Fredag 18 september
Brothers (Fox)
'Til Death (Fox)
Dollhouse (Fox)

Söndag 20 september
Simma lugnt, Larry (HBO)

Måndag 21 september
Heroes (NBC)
Dancing With The Stars (ABC)
House (Fox)
How I Met Your Mother (CBS)
Accidentally on Purpose (CBS)
Two and a Half Men (CBS)
Big Bang Theory (CBS)
Castle (ABC)
CSI: Miami (CBS)

Tisdag 22 september
NCIS (CBS)
NCIS: Los Angeles (CBS)
The Good Wife (CBS)
The Forgotten (CBS)

Onsdag 23 september
Law & Order: SVU (NBC)
Christine (CBS)
Gary (CBS)
Criminal Minds (CBS)
Modern Family (ABC)
Cougar Town (ABC)
CSI: NY (CBS)
Eastwick (ABC)
Mercy (NBC)

Torsdag 24 september
FlashForward (ABC)
Grey's Anatomy (ABC)
CSI (CBS)
The Mentalist (CBS)

Fredag 25 september
Ghost Whisperer (CBS)
Smallville (CW)
Law & Order (NBC)
Southland (NBC)
Numbers (CBS)

Ugly Betty (ABC)

Lördag 26 september
Saturday Night Live (NBC)

Söndag 27 september
The Amazing Race (CBS)
Simpsons (Fox)
The Cleveland Show (Fox)
Family Guy (Fox)
American Dad (Fox)
Desperate Housewives (ABC)
Brothers & Sisters (ABC)
Cold Case (CBS)

Dexter (Showtime)

Måndag 28 september
Trauma (NBC)
Lie to Me (Fox)

Californication (Showtime)

 

Onsdag 30 september

Hank (ABC)

The Middle (ABC)

Söndag 1 oktober
Private Practice (ABC)

Söndag 4 oktober
Three Rivers (CBS)

Tisdag 3 november
V (ABC)

Listan tagen från den bästa bloggen för tv serie älskare som jag.
http://kanal5.se/web/tvseriebloggen/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0