ultraljudstiden...

God morgon!

Idag var en sån dag det var enkelt att gå upp ur sängen. ÄNTLIGEN!!!!!

Första gången på över ett år. Vaknar klockan sex och kan ligga och dra mig och gosa med min kisse. Händer allt för sällan.

Igår fick jag äntligen tiden för att göra ultraljud, nästa måndag, väldigt roligt att det inte var så länge att vänta och att jag hinner gå på ultraljud innan svärmmor och svärfar kommer ner och hälsar på.


Våran allas dirty dancing Patrik har gått ur tiden, kämpade mot cancer i två års tid men förlorade slaget.
Mycket tråkigt, får nästan kolla på filmen till hans minne.

No body puts baby in a corner...


Kommentarer
Postat av: Anja

Vad spännande att du fick tid innan vi kommer....Tänk om dom kan se ett lite kön....Kram kram

2009-09-15 @ 13:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0