vill säga nej men kan inte...

rIngde veterinären idag, baloo har opererat sig och nu är det dags att ta bort dräneringen.

Jag ringer, ringer och dom säger att dom inte kan ta mitt samtal, efter typ 10:e gången ringer jag och en tjej svarar.
- djursjukhuset, kan du dröja en liten stund.

här kommer dilemmat!

kan man säga nej där? helt ärligt så kan iaf inte jag göra det. Skulle få allt för dåligt samvete för det. Därför tickar både min lunch och mina pengar iväg.

Frågan till er, väntar ni även att ni egentligen vill säga nej?

Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Aww men gud vad söt du är gumman! Blir nästan rörd av din kommentar. Jag ska nog inte sluta, blev lite för mkt protester :) Hur mår du och magen?



Stooor kram till dig gumman, och tusen tack igen för din kommentar :)!

2009-09-08 @ 17:03:39
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0