5 timmars intervall ;)

Klockan är inte ens halv 12 och jag är redan påklädd, jag är så gott som klar med sminkningen och jag hade varit klar för länge sedan om inte Malin och Emilia kom förbi på en kaffe!

DE NI!

Prinsen har nu två gånger i rad hållt sig ca 5 timmar mellan målen, så det betyder mer sömn åt mor hans, det gillas! Tummen upp!

Nu ligger han och kollar lite i sin säng, mycket trött men vill inte riktigt släcka ner ögonlocken. Dock ligger han bara tyst och stirrar ut i tomma intet!

Om en stund ska vi åka på påskmiddag, jag och svärmor (farmor) och äta god mat hos min mor. R är på Elmia, bilar före påsk med andra ord ;)

Hörs litt senare!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Marie O

Hej Emmelie! Bara att gratulera dig till din duktige lille kille! 5 TIMMAR mellan målen! Jag är såå avundsjuk....:) Ida är nu 5 månader och jag sover 2 timmar i störten på natten...phu! Jag är lite trött... Njut Emmelie! Glad för din skull att det funkar så bra med allt! Kram Marie

2010-04-03 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0