first time for everything

Efter att man har fött barn gör man många saker för första gången
första rapningen, första blöjbytet o.s.v

sen finns det vissa saker som blir liksom första gången fast ändå inte
Första knullet ( var faktiskt som om man var oskuld igen)
Första natten man får sova hela natten ( har ännu inte hänt)
Första gången man sover på mage (HELT UNDEBART)

Igår var det dags för första fyllan
lillasyster kommer hem, varit på fest då vännen hennes fyllde 18, hon skulle sova hos sin pojkvän och skulle hämta sina p-piller (duktig kikka) och då skojar jag och säger att har du ingen cider till mej, glad och påverkade svarar hon ja det har jag, vill du ha en?

Sagt och gjort, fick en 4,5%:a cider och jävlar vad stark den var!
Lite påverkad var jag nog allt när jag gick och la mej. (annars brukar de räcka med 4-5 cider)

Så nu var de överstökat, nästa helg blir det två.
25 om några månader och kan ju inte ha min "första" fylla då. blir inge roligt!

Men första gången var rätt rolig ändå =)


Kommentarer
Postat av: mia

ja ska ha min första på¨lördag!!

2010-04-18 @ 18:36:23
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: MammaFrida ♥

Haha jävlar, jag gruvar mig redan för att tappa oskulden igen. Ett halvt glas vin tog min första fylla för några dagar sen. Det positiva är ju att det blir mycket billigare att festa :)

2010-04-19 @ 08:51:56
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0