grannfejden del 3

Det är med lite ångest jag skriver detta. För denna anledningen är typ den enda varför jag skulle vilja bo kvar på det området där vi bor
J som är en granne till oss som är en väldigt bra granne, som är äldre men ändock modern och har i de flesta fall stått på vår sida när häxjakterna har dragit igång

Med häxjakterna menar jag att så fort något sker på området som är av negativ klang så riktas rampljuset mot mej och min sambo direkt

Tillbaka till ämnet dock, igår ringde sambon och sa de att J ville att jag skulle skriva ner vad som hände under "katt incidenten" Han verkar vara riktigt irriterad på allt detta!

Snart tar de hus i helvete, det osar som fan, bara en tidsfråga innan det tuttas på!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0