hockeytutan fram!

Kvällarna tycker jag är som jobbigast, nu sitter jag enbart och väntar på att Winton ska vakna, så jag kan byta blöja och ge honom mat. Så att jag sedan ska få lägga mig

Är det elakt om jag går in med hockeytuta och råkar trycka på knappen??




Hoppas ni förstod att det var ett skämt, annars har ni nog inte i min blogg att göra eftersom det mesta skrivs med en gnutta ironi. Jag är dessutom en människa som gillar att klaga på allt och alla! Gilla läget!

För övrigt äger vi ingen hockeytuta så risken är rätt liten, men jag skulle vilja gå in och gnugga hans runda små kinder!
Imorgon ska vi träffa massa andra bebisar på baby café. Mys mys!

Ja de va väl allt for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0