jag gör det sen... to be continued!

God morgon!
Uppe sedan kl 6, lilleman var hungrig!
Kändes meninglöst att lägga sig igen, då lär jag sova tills typ elva och det är väldigt meningslöst!

Igår fick jag en kommentar på ett gammalt inlägg jag gjort
Det handlar om min sambo och hans "jag gör det sen"

Anonym om Jag gör det sen...:
Sen i mitt hem och liv är när jag känner för det.
detta låter precis som jag har det hemma, Jag vaknar. sätter mig lite vid datorn och slappar. Nån timme senare så masar jag mig till soffan och äter frukost.
När senare Mickan vaknar så brukar det ta 3-5 minuter innan hon hittat på något jag skall göra på min lediga dag, jag säger helt sonila, jag gör det sen! :D Ibland slänger jag även in ett förebyggande: börja inte gnälla direkt på morron annars kanske det inte blir Något gjort idag.


Jag vet inte hur jag ska ställa mej till kommentaren, du verkar uppenbarligen tycka att ditt beteende är helt okej!
Jag har sonika börjat tjata öronen både ur honom och mej, och enda sättet att det slutar är att han gör lite mer här hemma

Göra mer här hemma= mindre tjat=gladare Emmelie= gladare sambo

Enkel matematik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0