min förjääääävliga dag rent ut sagt!

oj vilken dag/natt! (varning för långt inlägg, men värt att läsa) =)

Idag är inte den finaste dagen på jorden, om vi inte kollar på vädret för då är de kanon!

Lille Winton har det slagit slint i huvudet på för han har TOTALT glömt bort hur man äter mat i flaska! Han får inte grepp alls vilket gör att varje matning är en enda stor kamp, denna kamp började ju naturligtvis kl 2 mitt i natten.
Lite sömn+svårigheter med matning+ massor med skrik =irriterad och ilsken sambo, jag själv grinig och skit dålig med sömn.

Ställer klockan på halv tio då jag ska till BVC för undersökning kl 11
Vaknar halv 11 av att Winton skriker.

PANIK, ungen har inte ätit sedan typ 5, skit grinig (vill ju ha mat) slänger i ungen i kläderna och rusar bort till BVC
(lär ju inte vinna priset för världens bästa mamma, då jag förvägrar mitt barn mat)

usch, sen när vi väl är där, så vägrar han ju käka (ungen borde ju vara skiiit hungrig vid det här laget)

Läkaren kollar på Winton, hans utslag i ansiktet är någon form av streptokocker (eller ngt sånt) tror dom, så iväg till vårdcentralen för bakterieodling.

Hem, försöka ge ungen mat (gåååår inte) nu är kl 1 vid det här laget! Efter det och pumpning (som jag by the way tänker lägga ner nu) iväg till apoteket.

Då kommer grannen och frågar mej om vi har kattlåda, varvida jag svarar ja det har vi
Det har du inte alls det säger hon (she's calling me a liar), vi går upp och jag visar henne den förbannade kattlådan. Då ljuger folk säger hon medan vi går ut.

oh my good, våra grannar har INGENTING att göra, jag borde anlita dom att t.e.x städa min lägenhet eller något! Hon bad i alla fall om ursäkt, tre gånger till och med.
Men tack gode gud ska vi ju flytta!

NU till den bra saken på dagen, köpte ny flaska och nu när Winton vaknade så gav jag honom mat i den och ger gick så jävla suveränt!
hoppas hoppas hoppas det håller i sig!

nu är jag helt slut, och ni med om ni läst allt detta!


(min lilla satunge ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja sådana dagar kommer du att ha flera gånger om, kan jag lova!! Det ska ej gå för lång tid emellan målen, för då sätter överlevnadinstinkten in!!

Han är så hungrig att han glömmer hur han ska göra för att få mat!!!Hopppas nu att den nya flaskan funkar!! Puss

2010-04-14 @ 18:25:35
Postat av: Kia

Haha, vi verkar ha knäppa grannar både du och jag.

Hoppas ni får sova i natt.

2010-04-14 @ 18:26:49
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Madeleine & Melker.

Låter inte som en höjdar dag. Men en sak är säker, att satungar kan vara för jäkla söta :)!

2010-04-14 @ 18:33:15
URL: http://enolsson.blogg.se/
Postat av: Ewa

U N D E R B A R T inlägg. Inte att dagen varit jobbig förstås med inlägget var det mest underhållande jag läst. Imorgon är det jag som lär Winton lite vett.

2010-04-14 @ 19:14:23
Postat av: mia

kanon att flaskan funkade! hoppas de håller i sig oxå så de inte bara var en tillfällighet =) tack för pratstunden idag =)

2010-04-14 @ 20:50:13
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Linda

Ehh, varför bryr sig grannen om du har kattlåda eller inte.. Ngt jag missat!? :S

2010-04-14 @ 23:35:57
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0