Paow wow....

För en gångs skull tänker jag inte blogga om lilleman!

Jag läser kissies blogg, jag läser paow och så vidare. Det är ju underhållning på hög nivå!

Nu har paow då, ca 16 eller 17 gått och blivit ihop med han Hugo som var med i den rätte för rosing och dom har nu publicerat rätt grova bilder och videosnuttar när dom nakna i ett badkar hånglar loss

Jag har också hånglat naken i ett badkar, däremot har jag aldrig lyckats få något att filma detta, men anyway.

Denna lilla tjej lär ju för alltid få sota för detta i framtiden. Blir lite som en fängelsedom följer efter en kriminell

Vad vill man med detta?
Återigen, vart är ändå föräldrarna i detta?
Dom kan ju inte , inte veta vad som pågår?
Fine att hon hånglar i badkar, super, men någonstans måste väl ändå gränsen gå?
Eller?

Så vi skickar väl en kram till Paow och hoppas att hon någon dag växer upp, och hittar någon som ändock kan respektera henne trots hennes stora misstag hon nu gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0