tråkig??

Jag har blivit tråkig!
Det fick jag höra igår!

Att vara fyndig på bloggen var liksom min grej, men nu när man blivit mamma har hjärncellerna
bytts ut mot typ gröt.

Bara att hålla reda på
När bajsade/kissade han senast?
När åt han, hur mycket åt han?
Varför skriker han konstant. aha magknip, fixa färnkålste,få i honom det, och även springa till apoteket för droppar.
oj utslag på kinderna, provtagning på bvc.  springa till apotek igen köpa salva, smörja in ungen med salva.
oj ungen tar inte flaskan, han skriker, springa till apoteket igen för att köpa annan flaska, testa den.FUNKAR!
Sover ca 4 timmar i sträck, uppe 1-2 gånger varje natt

Ni tror att jag är ledig om dagarna eller?

Ja jag är skittråkig men jag jobbar på fyndiga inlägg är jag typ kissar eller bajsar =)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Meya

Men i love att höra om bebis bajs, bvc besök och sånt! keep it up! Och tack för tipset, nu ska jag ut och försöka leta rätt på te. Trodde jag var JAG som skulle dricka det med den är alltså bebisen?! helt crazy!

2010-04-17 @ 12:57:27
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0