kl 20 och kl 04

Alltså att bara ha en sak på agendan för dagen och vara sket slut efter är fan inte roligt!

Dock var det massor med folk och två överaktiva 1 åringar!


typ 14 timmar senare kan jag fortsätta med mitt inlägg!
Jag är fortfarande trött, kan ju bero på att jag sitter här kl 4 mitt i natten
Lillen har ont i magen och stora problem med att sova själv, han vaknar efter bara en stund om jag byter till ett annat rum
Satte mej vid datorn för ja behövde pumpa och prinsen ligger och sover i vårt sovrum, tar inte mer än fem min så är killen klarvaken

Tips?

Nu ska jag sova, eftersom jag pumpar så är de typ 2,5 timme tills killen är hungrig igen!
ZZZzzzzZZ

Ps, imorgon gäller det..... ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0