Vi har haft inbrott

Jo men det är sant!
Eller well, dörrarna var ju olåsta, men ändock!

Var så jäkla trött så lilleman och jag gick och la oss i sängen för en powernap!

När vi vaknar går jag upp och på diskbänken står sockerburken, eftersom jag plockat iordning i köket och torkat av diskbänken så visste jag att där stod den inte när jag gick och la mej

Misstankarna förstärktes av att en kaffekopp stod i vardagsrummet med en skvätt kaffe i. Wieerd!

Inbrottstjuven tog alltså inget mer än några skopor av löfbergslila kaffet, ett kaffe filter och lite vatten ur kranen. Ja och så socker då förstås!

Vilken tur vi hade!

Kommentarer
Postat av: Kia

What?? Låter ju helt sjukt!!!

2010-04-22 @ 20:14:29
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: veronica uvemark

Någon har alltså varit inne i ert hem, kokat kaffe och druckit det med socker i, i ert vardagsrum??! Hu rj-la psycho låter inte det, låter som att någon gått in i fel lägenhet och inte märkt det eller nåt.. Eller gått i sömnen... vänta nu, du kanske själv har gått i sömnen och gjort/druckit kaffe...?? med socker i....

2010-04-22 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0