Villkorslös kärlek!

Vem hade trott för ett år sedan att jag skulle vara mamma och flytta till "hålan" mönsterås!

Inte jag!

det gäller att bara ta livet lite som det kommer, så löser det sig till de bästa för en själv! Jag är glad att jag har min son, och oftast är jag glad över min sambo också. Vi har det bra tillsammans!

Nu ska jag bara bli smal och ringa hudläkaren så vi får ordning på mitt utseende också, annars har jag nog ingen sambo kvar snart ;)
Tur att ens barn i alla fall älskar en villkorslöst :P

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hehe, hållrt herlt med dig, även om saker inte blir som man tänkt sig så kan det ju ändå bli underbart :)hade nån sagt för ett år sen att jag skulle vara mamma hade jag nog skrattat. Men nu känns det som den naturligaste saken i världen!

2010-04-26 @ 15:26:28
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0