Buzzador...

Som Buzzador får jag chansen att testa olika produkter och nu har jag fått testa storytels app för iphone.

Storytel är ett företag där man kan få hem ljudböcker via telefonen och sedan lyssna, både när man är ute på internet men även om man inte är det.

jag tycker att ideén är jätte bra då jag som är mammaledig och med mina extra kilon behöver ut och gå, så har jag ljudböcker att lyssna på. För ensam tid att bara sitta och lyssna finns liksom inte. så två flugor i en smäll! Helt perfekt!

Så gillar man att läsa böcker och inte har tiden att göra det, så är denna app för iphone perfekt! När man åker buss, när man är ute och går.

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Vill du bli en Buzzador? Klicka här!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej.

Alexander är 4½ månad, så egentligen är det lite tidigt med välling, men eftersom majsvällingen är "len" för magen, så tänkte jag testa. Ska också prata med BVC-ssk nästa gång vi ska dit.

Nej, blidde ingen puff, ska få den mamma har istället. Lite sliten, men va fan, det funkar ju ändå.

Ang. gröten.

Har prövat fruktgröt, och den gick ner utan problem, köpte hem havregröt så ska testa den med nu i dagarna. =)

2010-08-09 @ 11:07:42
URL: http://lottispotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0