en riktig plåga...

God morgon!

Lillemannen vaknade två gånger i natt, en gång runt ett tiden, det kändes som det var morgon, kände mej så utvilad. Jag hade lätt kunnat gå upp, jag gick in och ramsade för winton och han blev faktiskt tyst och somnade om inom typ fem min.

Vaknade sedan runt sex, det var lögn i helvete att få han att somna om, så han helt enkelt kanske vill gå upp kl sex. Detta resulterar i att han är förbannad och trött redan innan kl åtta, han ska inte käka förrän kl nio och sedan får han sova kudden.

Skit kul att umgås, nappen ligger bredvid datorn och det är så frestande mina vänner. Otroligt frestande!
men ja får stå ut:)

Jag vet ju dock att det är hans tänder som spökar, för han trycker in allt och riktigt gnager och han drar med tungan i gommen och sådär. Jag hoppas den där rackaren dyker upp snart, känns som den där tanden är en riktig plåga för lille W

Well dags att underålla igen, känner mej som en riktig entertainer. Nu bara 15 min kvar till matning. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0