HONEY I'M HOME

Ja så hade jag skrikit om någon varit hemma men så är ju inte fallet! Min man jobbar och han är så duktig så!

Anyway så är vi hemma, Winton väger nu 8140gram, 69,5cm lång och huvudet har vuxit, 34cm tror jag?? Nästan 1kgs ökning på lite mer än en månad!

Sprutorna gick bra, han skrek och grät massa, men efter lite kärlek från sin mamma lugnade han ner sig, bokade tid hos gyn och så traskade vi hemåt. På väg låg han och pratade en massa, sen somnade han mitt i sitt lallande och nu sover han

Förhoppningsvis får han inte feber eller så.

Det var även föräldrargrupp idag, vet dock inte riktigt om jag ska ta denna gruppen idag , där jag i alla fall känner en person, eller imorgon där det är mer folk från mönsterås, men där vet jag inte om jag känner någon

Tufft val, är W grinig när han vaknar går jag nog imorgon, sen regnar de ju också, och det ökar chanserna för morgondagen avsevärt! hatar regn!!

Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

va roligt att du hittade till min blogg :) och tack så mycket, din lille kille är ju helt bedårande :D. Och supertack för tipset, har inte alls tänkt på att köpa sånna tassar, kan nog verkligen fungera! Måste testa i alla fall, TACK igen :D!!

2010-08-17 @ 15:28:32
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Kia

Sorry vännen men bilen lär bli full av mammas och mina grejer. Hoppas R kan köra istället. Kram

2010-08-18 @ 22:15:15
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0