Jag är störd....

Man sitter här själv i radhuset, med lite egen tid!
Grabbarna åkte ut och fiskade. Vilket är skönt att han kommer på lite saker att göra, han trivs ju inte vansinnigt här, men det vänder väl förhoppningsvis!

Vi njöt av en god middag och lillemannen sover lite just nu!

För övrigt mår jag bra, behöver ta tag i min kropp snart, ska sätta ett datum när jag ska börja, några förslag?
någon som kanske vill hänka på, peppa varandra eller så. Jag är så sjuuuukt dålig på att hålla det jag tänker göra!

Tänkte för två dagar sedan att nej nu när allt "gott" är slut hemma så ska jag ta tag i detta, dagen efter när R och jag handlar säger han, "Du ska inte köpa något godis eller" varpå jag svarar att jag är sugen på jordnötter, sen tar jag lösviktsgodis och sen en chokladkaka för jag är sugen på choklad.

JAG ÄR STÖRD!!

Kommentarer
Postat av: My

Jag vet hur det är! Jag går och betalar för ett kort på Friskis och Svettis men inte varit där på hela sommaren !:/

2010-08-04 @ 10:22:54
URL: http://mylindgren.blogg.se/
Postat av: sandra g

hoppas allt är bra med dig, tänka att vecka 33 då kommer jag ut en runda och hälser på,för då har det gått galet lång tid sen vi sågs:D kramkram S

2010-08-04 @ 13:21:32
Postat av: Anonym

Hej hej.

Jag ger bara ersättning sedan ca 2½ vecka tillbaka.

2010-08-04 @ 16:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0