operation hålla Winton vaken!

Vilken kamp vi haft idag!
Eftersom lilleman och jag inte riktigt fått till det här med sömnen, har han en tendens till att somna 1,5 timme innan sista matmålet, och så vill han inte vakna utan sover för natten om jag inte väcker honom. . Resultatet av det blir att han vill käka kl 4-5. INTE okej!

Så Malin och jag gjorde upp planen operation hålla Winton vaken till nästa mål! Fungerar bra tills det är ca 1 timme och 45 min kvar. Det är gnälligt men går ändå att avleda med lite tjo och tjim! Sista 50 minutrarna var en kamp och 20 min innan han borde käka ger jag han mat. 230 smäller han i sig, tidigare dagar har jag fått i honom typ 100. Framgång!

Han slocknade som ljuset självt, vi får väl se när han tänker vakna imorgon dock!

Annars är det mys hemma hos min vän Malin, imorgon är en spännande dag vilket vi ser mycket fram emot!
Hej svejs på er!

ps sandra du är mkt välkommen!! ds

Kommentarer
Postat av: sandra

hur länge blir du inne i stan? kram

2010-08-05 @ 05:04:22
Postat av: sandra

om jag inte är totalt död under dagen eftersom jag har sjukt svårt att själv få till det där med sömnen, å ni vill så hänger jag gärna på nån tim :D

2010-08-05 @ 05:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0