seg som tusan...

Usch vad denna dag är seg, kommer liksom inte igång!

Gav W mat, halv åtta och sen sov han en stund igen och jag likaså, sen vaknade han, gav han mat och nu sover han gen. En annan sitter i mysbrallor, fettigt hår och bävar för att jag måste komma igång eftersom jag ska till läkaren halv två.

jaha, jag håller på med operation rullning på winton.
Han totalvägrar att rulla runt, utan han ligger där på ryggen och blir skitförbannad när han inte blir handmatad med leksaker istället för att rulla och fixa dom själv.

Så det är lite vad dagen erbjuder, och om jag har riktigt tur, så kanske jag faktiskt orkar klippa vår lilla gräsmatta också!
Får se vilket humör Winton är på i eftermiddag
=)

Kommentarer
Postat av: TP

Hej Emle! Nu har jag funderat lite mellan amningarna och bajsblöjorna här hemma (Bella bus fyllde 4veckor igår inte illa). Du skrev ju häromdagen om frågestund. Så jag tänkte varför inte chansa:)

Vill gärna få tips på sysselsättningar för de små bebisarna tex musik stund, fikastunder, baby rytmik osv. Har du något bra jag kan testa??

2010-08-19 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0