Världens sämsta mamma

Usch jag sitter här nu och har så dåligt samvete för dom senaste timmarna som tickat förbi

Winton är på sitt allra sämsta humör, framför allt på kvällarna. Igår gnäll gnäll gnäll och han vill inte äta, så till slut la jag honom och han slocknade. Eftersom jag var sjukt trött la vi oss redan vid halv tio (tack gode gud för att jag gjorde det)

I natt har winton vaknat MINST 1 gång i timmen, nämare en gång i halvtimmen till och med, så ni kan ju tänka er hur mycket sömn jag har fått. NADA!

Idag skulle jag åkt och städat lägenheten i kalmar, sovit hos min vän malin och fortsatt imorgon. Tror ni Winton är på bra humör. IKKE!

Vill inte äta, vill inte ligga ner, vill inte vara i gåstolen, vill inte sova (trots att ögonen säger det motsatta)

Eftersom mitt tålamod är på minus p.g.a för lite sömn, så till slut skriker jag åt honom och frågar vad han vill, varpå han ger mig VÄRLDENS flin. jävla unge då kan man ju inte vara arg på honom, fem minuter senare har vi börjat om med gnäll gnäll gnäll, jag skriker lite på han och han flinar!

Nu har winton gett upp, han sover. Borde jag också göra!

Tror gud hatar mej!

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Du har inte testat och köra honom i vagnen över en tröskel när han inte vill sova? Det var det enda som funkade på Hailey. :)

2010-08-20 @ 11:05:24
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com
Postat av: TP

Prova att ha honom nära och vagga med höfterna. Du har ingen sjal du kan knuta och ha honom nära dig i?? Rent spontant så känns det som att sötnosen växer så det kliar i kroppen, eller så jävlas han bara med sin mamma. Det ska ju börjas i tid:P

2010-08-20 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0