Det fulaste jag vet....

Är inte detta det fulaste så säg??

Kan man bo såhär?




Kommentarer
Postat av: Linda

Tydligen! ;)

Jag tycker ju att priset är alldeles åt helvete dyrt. Med tanke på att det är totalrenovering på hela villan, vilket jag vet av egen erfarenhet är mycket dyrare än vad man tror. Men det priset för en villa i Lindsdal. Nej tack.

2010-02-09 @ 13:08:28
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com
Postat av: Emmelie

haha ja håller fullkomligt med! bara kök och badrum så är man ju uppe i typ 200.000 om man vill ha de fresch!

2010-02-09 @ 13:19:39
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Martina

Oh gosh! så fruktansvärt gräsligt, jag fick kväljningar och ännu värre blev det när jag kom till bilderna på sov/bad rum! skulle inte ens bo där om jag fick det gratis! =) skulle ju lätt kosta 3 mille för att få det fräscht i den stilen man vill ha det!

2010-02-09 @ 13:26:21
Postat av: pappis

kan tyvärr inte kommentera jag ser inte vad du menar bara text

2010-02-09 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0