illamående??

Klockan är inte ens halv nio och jag har redan smäckt i mej 4 mackor

Natten har bestått i rejäl halsbränna så jag hade nog kunnat döda någon med mina bara händer om dom dykt in och retat mig.

Tur är skedde inte detta utan Rennie (TACK SYSTER I OW YOU BIG TIME) så kunde jag somna.
Vakna kl 4 med ÄNNU VÄRRE halsbränna, ny tablett och så kunde ja sussa om.

Är de vanligt att må illa nu mot slutet, har fan mått illa lite till och från de fyra senaste dagarna!
Börjar lessna på detta!


Kommentarer
Postat av: Meya

Jag har också börjat må illa igen. Jag får skaplig ångest varje gång eftersom jag var illamående nonstop till vecka 19 (!!!!). Men det är helt normalt att det kommer tillbaka sa min BM, kroppen är liksom rätt trött på att vara gravid nu så den strejkar rätt mycket. Plus att bebisen är ju typ lika stor som en själv ;)

2010-02-05 @ 10:32:33
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Postat av: mia

taCKA inte mig tacka jessica som tipsade mig!! jag hade oxå ensådan period mot slutet.. de e bebben som sparkar på magen så att magsafter kommer upp därav halsbränna och illamående.. fick jag höra iaf.. ät ofta så brukar de hjälpa

2010-02-05 @ 11:03:32
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0