jag dömer människor.... jämt!

Ni vet att människor dömer andra människor
Jämt och ständigt!

Jag erkänner, jag gör det. OFTA!

I en situation där jag VERKLIGEN dömer människor är när dom är tjocka och sitter på t.e.x MCdonalds, och vräker i sig hamburgare och flottiga  pommes. Eller när föräldrar till lite överviktiga barn sitter på MCd.

Jag dömer när en tjock människa handlar chips och läsk och stora påsar med lösgodis och står i kassan för att betala.

Då dömer jag den människan.

Det värsta är att NU när JAG sitter på bussen och äter en chokladbit, så tänker jag att nu tänker dom så om mig.

Shure bruden, du är på tjocken och då får man unna sig lite. Men nu räcker det väl ändå?

Eller hur?
Det hemska är att jag kan inte sluta, jag har fått dåndimpen på att jag MÅSTE få äta MCdonalds innan jag föder barn. Annars kanske jag aldrig hinner det.

För när bebis kommer, då är det slut på detta. INGENTING är tillåtet. Endast 24 timmar efter förlossning så ska jag få äta vad jag känner för. Sen är det nock, nog, FINITO!

Jag har ju för fan rumpa och lår som en gropig apelsin, som en helt sönderkörd väg, som en JAG VET INTE VAD!


jag måste hej, ja måste hej, jag måste HEJDA MEJ!!


Kommentarer
Postat av: yrsa

hej em! Jag har nästan inga kontakter alls i min telefon (bytt osv.) och med risk för att hela sverige ser får du ändå mitt nummer här. 0762966396! Jag har ju sett bilder på dig och fina magen när jag kikar in ibland och hoppas att det är bra med er. Ingen aning vi har inte planerat något.. kram

2010-02-18 @ 12:58:31
URL: http://ycha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0