klär i att vara gravid... något annat kommer ja ju inte i....

Ibland är människor för snälla!
Framför allt när det kommer helt oväntat.

Hade en skitdag och skrev de på FB, fick då detta av en kollega!

Usch då det låter inge vidare med en skitdag :)...Men jag vill säga att du verkligen klär i att vara gravid Emmelie....det strålar om dig....(fast du säkert känner själv att det är jobbigt med den där magen som tar emot vad du än ska göra)....

Kram




Även om jag vet att den här "glow" grejen är bull, så värmer det ändå i min tjocka kropp!


Kommentarer
Postat av: Frida BF - 22 Mars -10

Haha jag kan inte heller rita.. Har tatuerat in en streckgubbe på sambons ben men det ser mer ut som att den dansar, så krokig som den är :) Nåja, man kan ju inte få allt..

2010-02-03 @ 16:06:49
URL: http://bigmamaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Citygross har kexen. ;)

2010-02-03 @ 17:57:35
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0