nej jag har inte blivit morsa, inte ännu!

God eftermiddag!

Nej jag har inte fött barn men som jag skrivit innan så har jag ju ingen dator.
Nu sa jag till R att ja måste låna din dator, folk tror att jag fött barn!

Så här sitter jag!

R har inte alls kommit så långt som jag hade hoppats
BLIR GALEN!

Så nu blir det ändå att sätta upp möblerna, så får han flytta dom när han kommer hem innan han ska tapetsera! Därmed basta!
Nu orkar jag inte längre!

Längtar efter att städa det där rummet, så jag bara väntar på att R ska åka iväg så jag kan börja. Städa när han är hemma är absolut ingen idé!

Jaha där har ni mitt kaotiska liv just nu!



Kommentarer
Postat av: mia

känner igen de där.. fast jag hade så över hela huset =( men du kanske har en lydig unge du me som kommer när de e fint!

2010-02-14 @ 12:22:47
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0