patrik sjöberg- GUBBJÄVEL

Patrik Sjöberg är en avdankad  idrottsstjärna som gör allt för att få lite publicitet nu för tiden



Så jävla patetiskt. Först hoppar han på lille Holm som ändå har gjort större bedrifter än honom själv och nu hoppar han på en av få svenska guldkandidater som faktiskt fanns innan OS ens hann börja!


Artikeln avslutas det med detta:

SOK:s vice ordförande Tomas Gustafson, 50, som gått en personlig kamp mot Patrik Sjöberg i Mästarnas mästare, passade på att skicka hem en passning efter Kallas OS-guld i går.

 

– Jag säger som Thomas Wassberg sa ”åk själv, gubbjävel”.

Sjöberg vill inte kontra.

– Nej, jag tycker att jag har fått sagt vad jag vill ha sagt.


Nu är han inte så jävla stor den där patrik sjöberg.
Gubbjävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0