Proppen gick.....inte slemproppen dock. haha!

God morgon vänner!

Igår gjorde jag ingenting, som vanligt!
Alldeles för trött för det!

Igår hade R oljat väggarna och även påbörjat spackling. Sen kom han på att han hade möte och när han kom hem, fortsatte han. Väldigt produktivt av min herre

Men när han tröttnade, så slutade han inte bara (rädd för gnäll antar jag)
Istället "råkade" han gå emot vägguttaget med spackel.
Proppen gick.
Proppar hemma, nopp!

Så där slapp han undan!
Idag fortsätter renoveringen
Tänkte ge er en liten bild imorgon på hur det fortlöper!

För övrigt så har jag "förstört" richards dator när jag surfar på den. Era bloggar som jag läser har TYDLIGEN virus. Så nu har jag data-förbud.
som vilken annan 14-åring som helst

BLÄ!






Kommentarer
Postat av: R

det är bara att koppla in din egna dator!

2010-02-10 @ 09:16:23
Postat av: Emmelie

oj har ja en egen dator nu helt plötsligt? SURPUPPA!!!skaffa lite humor!

2010-02-10 @ 09:39:01
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: mia

de där brukar matte oxå köra mer.. alltid VÅRT fel.. men när hans datpr chraschade medans han höll på en gång då var de inte mycke ljud från han..

2010-02-10 @ 10:41:45
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0