Graviditets glow??

Eftersom det var johannas födelsedag i lördags, så var man ju tvungen att klämma i sig något extra fint. Det är ju så vi kvinnor funkar. Man vill piffa upp sig.

DET GÅR JU INTE!
 Inget sitter ju så man känner sig "festig", man känner sig ändå som en valross.
Min hy är röd, irriterad och ärrig efter alla mina klämförsök till att jaga bort dom.
Vart jag än tittar, jag lovar, ben, armar, mage allt jag ser är gropar.
Celluliter i massinvasion.

Vem fan kom på det här med graviditets-GLOW.
DEN FINNS INTE
JAG LOVAR

Det är en myt för att "försöka få oss gravida" att bli lite lyckligare i allt detta elände som vi befinner oss i.

glow can bite my ass!




Kommentarer
Postat av: mia

amen to that!!

2010-02-01 @ 15:41:03
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Tova

Haha, du har en poäng där ;)



fast - jag käne mig faktiskt snäppet snyggare när jag var gravid jämfört med nu (mjölkfläckar överallt, blek som ett lik, hinner aldrig borsta håret typ... haha)

2010-02-01 @ 16:36:57
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Lea * med bebis i magen

jag hade "graviditets glow" i början men nu för tiden ser jag bara ut som hej-kom-och-hjälp-mig typ!!!!

2010-02-01 @ 17:00:48
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ingen som är gravid tycker hon är jätte snygg (i alla fall inte hela graviditeten)

Men ordet "Graviditets Glow" används oftas av de som INTE är gravida...

Ni bär alla på ett litet UNDERVERK och det är det vi andra ser hos er =)

Så tappa inte stinget nu!!

Puss

2010-02-01 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0