Aja baja Emmelie

Nu har Emmelie fått sig en liten avhyvling av barnmorskan.

AJABAJA.

Min sockerhalt är för hög.  Så därför kanske jag har graviditetsdiabetes. :(

Kan ju berott på mitt sprite intag strax innan. Men jag hade lite socker förra besöket också så....
Ska göra prov om jag har diabetes eller inte i nästa vecka.

Så nu är det NO NO till Coca Cola och mjölk. Say hello to Mr Water!

Fick faktiskt testa det här sockertestet, tyckte det smakade väldigt gott. Där har ni även beviset på att jag do eat to much sugar!

Nu ska jag sätta mig i duschen och gråta en skvätt. Sörja min Coca Cola.

Puss å kram på er!





Kommentarer
Postat av: Anonym

nääääeee va fan. kan bero på alla rollo kolor oxå. låter inte för skoj det där.men det går över efter graviditen eller hur? jag hejjar på dig emmelie! krya på dig=)

2010-01-14 @ 17:15:51
Postat av: Anonym

glömde skriva mitt namn! Martina heter jag som skrev förra inlägget =)

2010-01-14 @ 17:17:13
Postat av: emmelie

Hon sa att det går över, men att jag då kan ha lättare att utveckla diabetes när jag blir äldre. Men det har jag ju alltid haft. haha. Med mitt godisätande menar jag!

2010-01-14 @ 17:20:19
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ta det lungt med godis och läsk nu dÅ!!! dU KAN smaksätta vattnet så blir det godare, med typ gurka, citron... Puss

2010-01-14 @ 18:12:08
Postat av: mia

men du man ska inte käka något sött innan kisse testet.. heheh.. för om du typ druckit ett glas jouice innan så kan de ge skit högt utslag...

2010-01-14 @ 18:35:26
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0