bajskanalen är igång...

Ni måste sluta ta mej så allvarligt vänner!
Ibland är ja lite ironisk. Bajskanalen är igång igen.

I alla fall på halvfart =)

Nu ska jag snart äta lunch, galet tidigt men jag jobbar ju med små pygmeer som typ gör av med massor med energi och är som vandrande pinnar (om ni läser detta, så menar jag detta som en komplimang)

För övrigt är det IKEA besök som står på planerna i eftermiddag. Ska fixa denna skruv som fattas som ska få mej att göra klart byrån. LYCKA!

Dessutom ska jag försöka bearbeta min sambo till att förstå vikten att faktiskt tapetsera det förbannade gästrummet.

Annars blir jag galen tror jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha vad bra att bajskanalen går på halvfart. Måste nog medge att min bajskanal är 1/3 öppen nu, slipper kaninpluttarna iallafall. Numera är det små plommonstora bajskorvar som kommer. Hurra för öppna bajskanaler.

2010-01-21 @ 16:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0