blackjack och bira

God natt!

Efter en helkväll och väldigt väldigt trevlig sådan hemma hos T och födelsedagsbarnet är det dags att nana kudden.

SAmbon rund under fötterna begav sig ut för att "dansa" (dansa= spela blackjack och dricka bira) hehe!

Varje gång ber jag honom att inte väcka mig, även denna. Ska se om detta uppfylls. I'm not holding my breath dock!

Kul att han går ut, det gör han inte allt för sällan, men JAG blir så jävla bakfull när han varit ute. Hans ångor gör mej mer påverkad än honom. Vet inte om det är inbillning. Borde kanske ta ett blåstest imorgon för att dubbelkolla.

Haha!

Remember, skicka ert nummer till mig om ni vill hamna i min kontaktlista igen =)

Puss och kraaam!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gör som jag, förvisa honom till soffan när han har druckit. Där får Pär sova när han har varit ute. ;)

2010-01-24 @ 00:55:49
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0