Coca col-ist

Tack mina vänner för att ni följer min blogg.

Igår hade jag ett nytt besöksrekord. Ett mycket roligt sådant! Det är jag väldigt glad över!


För övrigt heter jag Emmelie och är coca col-ist. Det är 6 dagar sedan jag smakade på coca cola senast.
Tungt men är ändå rätt stolt över mej själv att jag faktiskt inte har druckit något kolsyrat alls!

Igår kollade vi på förlossningsfilm. Intressant! Sedan stod jag ute i över en timme och pratade, svinkallt. Hann även laga mat, kolla på ett avsnitt av brothers and sisters och PH.

Jag är grym!

Dock är min kropp inte lika grym som jag, den håller nog på att kraska ihop något vansinnigt för mej. Bit ihop, gilla läget! Seven weeks to go!


Titta så söt :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Mitt namn är Linda och är CocaCola-ist. Jag har en ½liter cola i kylen som stått där sedan igår och skrattat åt mig varje gång jag öppnat kylskåpet. Jag försöker verkligen ignorera den röda kurviga fina flaskan som står där inne, men det är svårt. Skitsvårt. Önska mig lycka till! (jag tror för övrigt att den är uppdrucken innan kvällens slut..)

2010-01-19 @ 12:25:17
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0