då lär det hända grejer....

Jag har jobbat rätt länge, på samma ställe.
År ut och år in faktiskt. 6 år i maj! Hipp hipp!
Guldklockan är nära! :)


Man skulle tro att man tröttnar men har faktiskt inte gjort det. Eller ja, nu är jag väl kanske inte den mest motiverade personen på arbetet men det beror ju på så mycket annat!

Då fick jag och min kollega Frida för oss att vi skulle kolla hur många som jobbat längre än oss.

Min siffra blev hela 33 personer har jobbat längre än mej på detta bygge!
Varav 20 sitter på samma uppdrag.
Så när dom börjar trilla i pension så lär det hända grejer.

Nu har jag ätit frallor och druckit vatten!
Vem behöver coca cola liksom.

*crying*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0