Finn 1 fel




Jag gick in på familjeliv för att kolla in min profil. Här får jag fylla i lite grann vem jag är. Skummar igenom texten tills jag kommer till intressen.

Film/TV-- hell yeah! De är ju min grej
Litteratur--> älskar böcker. Läser massor
Musik--> Får mej alltid att må bättre
Psykologi--> tyckte jag otroligt mycket om i skolan
sömnad--> SAY WHAT??

Sömnad... Emmelie??

För att förklara VARFÖR detta är så svårt att tro, ska jag berätta om en vanlig dag i 6:e klass. Vi sitter i lugn och ro och syr lite saker i syslöjden. När Emmelie syr sig själv i fingret. Jag ropar Britt-Marieeeee, tråden som var rosa blev röd, och det var bara att åka till akuten.

Måste blandat ihop detta med någon form av sömn, för någon sömnad är jag då INTE intresserad av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0