fel sms... sjukt roligt!

Fy fan vad roligt!

Ni kanske har hört talas om felsms siten. Om inte måste ni kolla in detta. SJUKT ROLIGT!

Har skrattat så jag gråtit, framför allt åt ett inlägg. Anna och jag är helt galna i denna sida! =)

felsms innebär att man skickar in tips på när man skickat fel sms till någon.

Här kommer två extremt roliga exempel

Första
Till: Min chef
Sms: Tog av bladet på en Mach 3 vibrator och stoppade in baksidan, den runda delen i röven och satt på vibration medans jag Runkade. Dagens tips jag lovar. Try it you like it.
Svar: Det låter inte som min grej. Ses på måndag.

Förklaring: Jag och min polare brukar skriva sjuka sms till varandra. Ju sjukare desto roligare. Nu fick min chef mitt sms av misstag. När jag förklarade på måndagen för chefen sa han "Ja ja det är ingen fara. Glöm det där nu". Det lät som han inte köpte min förklaring. Så jävla bortgjord
För er som inte vet, är Mach 3 vibrator en rakhyvel som kan vibrera.

Andra
Till: Pappa

Sms: Låtsades att sova och smygtittade på dig när du sprang omkring naken. I Like :P
Svar: Det var det jävligaste jag hört. Vi pratar inte om det här mer.

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän som sov över hos oss. Men skickade till pappa som tror att det är något allvarligt fel på mig. Tillägga att han inte visste att Henke min pojkvän sovit över. Hen blev förvånad när Mamma sa att han gjort det. Han kanske förstod då att det var ett felsms men vi har inte pratat om det.

Sjukt roligt!
Här hittar ni denna sida!





Kommentarer
Postat av: mia

läst de där när de blir påkomna med attvara otrogna.. man vill bara sjunka genom jorden för deras skull..

2010-01-15 @ 11:48:18
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Carolina

Haha.. F-n vad pinsamt!

2010-01-15 @ 13:56:51
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha sjukt kul och sjukt pinsamt asg

2010-01-15 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0