Föräldrarträff

Idag är det första träffen på de här föräldrar träffarna som kommer vara nu ett par veckor framåt!
Ska bli roligt, inte för att man kanske kommer lära sig överdrivet mer, eftersom man praktiskt taget slukar all info man kommer över!

Men man kanske träffar lite andra roliga mammor som finns i trakterna!
Därför kommer jag inte jobba heldag idag, vilket känns rätt bra (Ewis, träffen slutar halv 7, så efter det kan jag ses ;)

Det var egentligen min agenda för dagen! ska försöka orka rensa bort mer av julen idag. Julgranen står allt där och hånar mer! Typ du borde plockat ner mej för länge sedan! Men det kommer, och då jävlar ska ja slita lite extra i grenarna. MOHAHA!




Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi har varit på föräldrakurs redan och jag tycker det var skoj.. Kul att träffa andra blivande föräldrar. Som sagt, så lärde man sig inte så mycket nytt. Mycket kan man ju läsa sig till.. Men man fick ju chansen att ställa frågor och diskutera med andra. Tycker att det var givande och roligt. Vi hade en heldag + en halvdag.



Ha en bra måndag!

2010-01-11 @ 12:38:55
URL: http://livetmedlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0