hatkärlek

Idag fick jag den väntade kommentaren. Jag har börjat gravid-vanka

Japp, där kom den!

Det roliga är att det gör mej ingenting längre, för jag vet inte själv vad jag känner eller inte känner med min graviditet. En slags hat-kärlek till allt har jag!

Ena dagen älskar jag min mage, känslan av att känna bebisen i magen och att det finns något där inne. Av lite seg vit geggigt sak kan man göra en sån fantastisk sak.

Andra dagen så hatar jag att vara gravid, det är bara en massa ojande, det gör ont överallt. Magen spänner, man har halsbränna. Det kliar på magen o.s.v

Dock är jag sjukt trött ändå på att vara gravid, vill att den ska komma nu. NU NU NUUUU!!
Jag är alldeles för otålig!



Kommentarer
Postat av: Carolina

Är också rätt trött på att var gravid nu.. Bebben får gärna komma ut NU! Har inte haft några stora problem hittills under gaviditeten, men det börjar bli tröttsamt med den stora magen och jobbigt att man inte orkar göra saker som förr. Här vankas det fram.. :-)

2010-01-07 @ 12:03:07
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: Karin Wannberg

Jag lovar du vill inte att den ska komma nu - alltså när du skrev inlägget. Nog för att allt gick bra med Signe men att ha fått gå hela vägen hade underlättat livet en hel del!!

2010-01-07 @ 12:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0