lite feedback!

Skulle vilja ha lite feedback på min design. Svårt att läsa texten, mer bilder o.s.v

Mina planer är att imorgon när R åkt ska ja rama in inläggen i "bubblor" så att det blir lättare att se varje inlägg.
Jag själv tycker att det känns lite kladdigt eller vad man ska säga!

Dagens tankegång har varit

1. Hur rakar sig tjocka människor på muffen?

2. Hur kan folk hålla på med alla dess olika farmville, mafia wars på FB. Urkorkat! Sluta! Ni är vuxna människor! Leka skulle ni gjort när ni hade chansen!

3. Vad ska jag äta idag?


Tebax till Robinson världen!
Puss kram!




Kommentarer
Postat av: Kia

Haha, jag har svårt att vara snäll varenda dag.

Tycker du låter lite gnällig angående andras intressen på facebook!! ;)

Muffsnacket är kul.

Hoppas du fått i dig mat till slut!



Angående din sida.. jag tycker den är bra. Men vill du minska kladdet kanske du skulle försöka "rama in" varje inlägg som du själv säger. Annars tycker jag den är bra, lätt att läsa texten.

2010-01-09 @ 21:35:58
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: sandra

håller med på att ha en inramning skulle göra det snyggare en smart ide=D

annars tycker jag det är bra och fint, jätte fint me bilderna högst upp.

2010-01-09 @ 22:49:59
Postat av: martina

Hey hååå! jag tycker det är fin fin blogg men inte för jag är någon världsbäst på sånt här men tycker du ska göra ljus grå bakrund där du skriver inläggen och rama in inläggen och göra texten svart..en ide bara men kanske blir skit fult om man väl testar ...flummigt detta blev men du hajjar va?=)

2010-01-10 @ 13:20:06
Postat av: emmelie

hehe har faktiskt tänkt på det också, MEN vet inte riktigt hur jag gör! Ska ta mej djupare in i det träsket när jag får tid över! =)

2010-01-10 @ 19:10:07
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0