Min nisch-- nisch-lös

Nu är jag lite mer på G

Fått i mej en halv kopp kaffe. Grämer mej fortfarande att jag glömde mina leverpastejmackor hemma.
Här går man upp tidigare, gör mina mackor.
Snål smålänning som jag är tänker jag inte gå och köpa mej frukost. Får bli en tidigare lunch....


Jag har funderat på det här med bloggar!
För att få många besökare ska man uppdatera ofta, många bilder och sen ska man ha en viss nisch (stavning?) mode, skvaller und so weiter.

Jag är nisch-lös i varje fall. Har försökt komma på något specifikt sådär men de är fan omöjligt!
Mode och smink (jag kommer ofta med kläderna utochin och en rand längs kindbenet. Not so good kanske.
Skvaller, älskar skvaller. Men vem ska jag skvallra om. Grannen? Väääldigt intressant. NOT!

Men att bli mamma då. tänker ni säkert (tanken har slagit mej också) Men helt ärligt, kommer nog blogga en hel del om det, men är det det jag vill ha fram i min blogg. njaaaee.. Är det allt jag kommer att vara i framtiden. En mamma?

Så jag har kommit på att min nisch är helt enkelt att jag inte har någon.
jag skriver virrigt, jag skriver exakt det som kommer upp i hjärnan vid olika tillfällen. Galet, känslosamt, ibland med en gnutta humor.

Jag skriver för att jag är jag, galen, konstig, rolig, tråkig. Allt det där!

Nisch-lös
Kom ihåg, det var här ni hörde det först!

Kommentarer
Postat av: frida

Haha nisch-lös vet jag väl inte. Du skriver ju om världsliga (?) saker, på ett roligt sätt. Det kanske är det som kallas "humorblogg"? Jag hade dödat för att ha dig som morsa, haha.

2010-01-29 @ 11:21:23
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0