min nya mysdress!

God seeen eftermiddag!

Idag har jag haft så fullt upp så jag har inte tänkt på er helt enkelt.

Idag var det duschning och så vidare och sedan blev det IKEA med Carro. HERREGUD vad jag längtar tills rummet är tapetserat! Kollat ut möbler som jag ska ha, och vill nu bara sätta upp allt, tvätta bebis kläderna, lägga in i skåp o.s.v. Ska bli så mysigt!

Börjar bli riktigt otålig nu känner jag.

Köpte dessutom detta till bebben, så det är jag nöjd med, efter tips om att Lindex hade lite roligt =)




Dessutom köpte jag mej en egen liten present!
Sjukt nöjd, så jävla skön! Lätt den bästa investeringen på länge!





Visst är den nice!

Nu har jag fastnat i Zuma spelet igen!

Hörs litt senare!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0