Mitt kiss....

Eftersom jag pratat lite om mina bajsvanor, eller brist på bajsvanor tänkte jag nu dela med mej av mina upplevelser när det gäller mitt kiss

Jag är ingen kissare, jag gör det endast när det är krisigt, blir ca 2-3 gånger per dag. ALDRIG aldrig aldrig aldrig  mitt i natten!

Så den största omställningen var främst att springa ut ca 2-4 gånger per natt för att kissa.
Snacka om störning i sömnen. Såå frustrerande!

Det andra är att man får ju liksom inte riktigt samma flow i sitt kissande. Man kan ju sitta där inne i typ 5 min, man är jätte kissenödig men det kommer bara i ett visst flöde. Detta var ju helt okej hemma när man har tv:n
Men på jobbet, eller dom två jobbigaste veckorna i mitt liv när tv:n var borta.

Katastrof säger jag bara!

Det var egentligen det jag hade att säga om mitt kiss.

Just det, det är gult också, men det kanske är så för alla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0