monster eller mönster?

Ja då har man duschat och försökt ansa sig lite.
Var ju inte det lättaste, med min otur har jag väl gjort ett mönster som skulle sticka barnmorskorna i ögonen om dom kollade. haha...

För övrigt så har jag halsbränna som heter duga! Har tack och lov sluppit det nu ett tag, så ja får inte klaga allt för mycket!

Jag har hunnit med allt på min lista, förutom att äta vitlöksbröd, blev väldigt mätt på maten jag åt.
Sparar alltså det tills imorgon istället =)

Sov så gott så hörs vi imorgon vänner!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du varit gumman,hoppas du sover gott?! Jag har tänkt göra det nu och ta mej en välförtjänt sovmorgon imorn ;)

2010-01-27 @ 00:03:17
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: mia

ja usch min kom igång ordentligt på slutet.. men kolla på apoteket om den där rennie röd för pakning tuggtablett smakar stomatol du vet de där godiset =) de funkade när de var riktigt illa för en annan

2010-01-27 @ 08:04:34
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0